Klub Piwnica


Zobacz galerię

Klub Piwnica jest to Klub znajdujący się w podziemiach Domu Studenckiego nr 3, który ma służyć wszystkim mieszkańcom Osiedla jako miejsce do zorganizowania spotkania towarzyskiego.

W Klubie Piwnica znajduję się z sala taneczna z nagłośnieniem i dj-ką, sala jadalna z krzesłami i stolikami , kuchnia z wyposażeniem, toaleta oraz korytarz w z wieszakami na ubrania.

Klub można wynająć za opłatą w wysokości 50zł i zorganizować całonocną zabawę, na której nie trzeba martwić się o przedłużenia pobytu, ponieważ do Klubu wchodzimy z zewnątrz akademika. Wszystkich chętnych zapraszamy do rezerwacji !

Kalendarz rezerwacji

Pliki do pobrania:

pdf_ico Regulamin Klubu Piwnica

Koordynatorzy Klubu „PIWNICA” 2016/2017

Główny Koordynator

Szymon Hajnos
DS.2 , p.1008a
e-mail: klubpiwnicapk@gmail.com

Koordynatorzy z poszczególnych Domów Studenckich
DS1

Magdalena Nizioł

Mariusz Piwowarczyk

Mateusz Żelasko

Paweł Słaby

813b

910a

610b

610a

DS2

Jędrzej Bansen

Jakub Kuranda

Łukasz Krzowski

607a

612b

612b

DS3

Barbara Stach

Adrian Szwajcer

Krzysztof Partyka

404a

 407b

1010a

DS4

Katarzyna Menio

Bartłomiej Matiaszek

Rafał Zużałek

927

1033

406

 

Rezerwacja Klubu „PIWNICA”

  1. Rezerwacja Klubu rozpoczyna się pierwszego dnia każdego miesiąca od godziny 10:00 i obowiązuje na miesiąc obecny oraz następujący po nim (przykładowo 1 marca rusza rezerwacja na miesiąc kwiecień, jeżeli są wolne terminy marcowe, można je w dalszym ciągu rezerwować, 1 kwietnia na miesiąc maj, itd.).
  2. Rezerwacja odbywa się poprzez wysłanie maila do Koordynatora Klubu na adres klubpiwnicapk@gmail.com, w którym zamieszczone zostaną następujące informacje:
    • Imię i Nazwisko Organizatora,
    • data spotkania towarzyskiego,
    • telefon kontaktowy,
    • numer Domu Studenckiego,
    • numer pokoju,
    • numer legitymacji.
  3. Grafik obciążenia Klubu „Piwnica” będzie dostępny na stronie ds.pk.edu.pl w zakładce Klub „PIWNICA”.
  4. O rezerwacji Klubu „PIWNICA” na dany termin decyduje kolejność zgłoszeń.
  5. Osoby, które dokonają rezerwacji danego terminu, zostaną poinformowane o tym mailowo; w celu wniesienia opłaty za wynajem Klubu w wysokości 50zł, należy skontaktować się z Głównym Koordynatorem (kontakt mailowy lub telefoniczny). Opłata musi zostać wniesiona w ciągu 7 dni od dokonania rezerwacji i nie później niż 2 dni przed planowaną imprezą. Niedotrzymanie terminów wniesienia opłaty skutkować będzie anulowaniem rezerwacji.
  6. Wszystkie zgłoszenia przesyłane w terminie wcześniejszym zostaną automatycznie usunięte.